Søk i denne bloggen

tirsdag 24. januar 2012

Loftet

Oppe på loftet står vogga som me hadde når ongane var små.           
Eg fekk vogga av mormor og bestefaren min når eg fekk førstefødte,
Morten. Me har brukt den til alle tre, og så har den våre på utlån til  
bror min når dei fekk to søte små tvillingjenter.


Det er bestefar som har skåre ut på begge gavlane på vogga.
Et kjært minne.

På vogga henger ongane sine første sko. Bak på veggen henger Erlend si
finskjorte som han brukte som liten gut.
Puta er det kun to eksemplar av. Lagde ei til meg sjølv og ei til ei veninne
 som fekk ei lita jente . Ho hadde ei jenta fra før, så på bilde er det
to jenter som skal sove .

Et fint motiv.



Bak på veggen ,nesten oppunder taket henger klokkestrengene
som eg har sydd etter kvart som ongane er blitt født.

Dette er ein krok på loftet som skal fyllast med barndomsminner.

Ha ein fine kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar