Søk i denne bloggen

onsdag 25. januar 2012

Dukkehus

I går når eg var på jobb, kom ein kollega fra nabobutikken innom og lurte på om eg var interessert i et "gammalt" dukkehus. Ho har opprydning i heimen og skulle hiva huset med dukker og møbler.  Eg har et dukkehus heima hos mamma og pappa, som pappa lagde til meg når eg var ei lita jente. Dette har eg planer om å restaurera, så før helga var eg innom nabobutikken å spurte etter gamle tapetbøker/ rester.
Nobobutikken er i Kulør kjeden , så det er rette plassen å få tak i tapetbøker.

 Derfor har nok Sonja tenkt på meg når ho fant dette huset ,og bestemte seg for å kasta da.
TUSEN TAKK,   SONJA :)


Mailinn var ellevill når eg kom heim fra jobb i dag , med ein bossekk full av småleker.
Som dåke ser er dukkehuset allerede innreda.....


og alle har lagt seg til å sova.........


til og med ungdommen i huset :)

Så no har eg to dukkehus som trenger oppussing, men dette må vente litt . Har mange andre prosjekt som allerede er påbegynt, så desse må bli ferdige først. 

Så ingen fare for at dei nyinnflytta blir kasta ut på ei stund endå.

Ha ein fine kveld, folkens :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar