Søk i denne bloggen

søndag 15. januar 2012

Helga er over..

Denne helgen fauk avgårde. Når ein har jobbehelg er det ikkje mykje igjenn. Men eg har nå fått gjort litt forda. Når eg var ferdig på jobb begynte eg å trekke om stolene som er nymalte. Er kjempefornødde med resultatet.

Har malt ferdig benken og er godt i gang med spisebordet. Er ferdig med beina og har sparkla, pussa og tatt grunning på spisebordet. Gleder meg til alt er ferdig...........Har tenkt på dette lenge no, så eg ser det for meg korleis det kommer til å bli. Ellers har eg grunnet blomsterbrettet i stova.
No blir det TV sjåing med Monica, og litt strikking. Me skal sjå Extreme Makeover USA på TV 3. Me sitter og strikker på kvart vårt teppe. Eg grått og ho lilla.                                                                          
Ha ein fine søndagskveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar