Søk i denne bloggen

lørdag 7. januar 2012

Jula ligger i kasser



I dag har eg brukt fridagen min på å rydda vekk jula for denne gang. Nå ligger den i kasser på loftet.  Englene i ein og sover , alle nissene i ein og bursover ( håper dei holder musene vekke i år). Hadde besøk av muser på loftet det første året me budde her, så året etter kjøpte eg plastkasser på europris og biltema så no ligger alt i plastkasser. Mista masse som ongane har lagt oppover i barnehage og på skulen, men det kommer jo stadigt nye ting. Var mest redd for alle babykler , tepper ,sengkler og dyner, men der hadde dei heldigvis ikkje vært. 

Deiligt å sette seg ner i sofaen etter ein har jobbet heile dagen,  lukta reint og friskt. Det kommer sivande ei god lukt fra kjøkkenet og, Erlend holder på å laga pizza til oss.

Ha ein fine lørdagskveld alle sammen  :)

3 kommentarer:

  1. Hei hei og velkommen inn i bloggverdenen :-)
    Gleder meg til å se mer fra hjemmet ditt!

    Ønsker deg en fortsatt fin søndag :-)

    Camilla

    SvarSlett
  2. Hei og velkommen som ny blogger og ikke minst som følger hos meg :-) Jula er pakket bort her også, det er deilig og luftig (enn så lenge). Ønsker deg en fortsatt deilig søndag!

    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Tusen takk for helsingane. Er spennande detta, blir nok mange bilder av hjemmet etter kvart. Huset me bur i er på 378 kvadrat så det er masse hus og ikkje minst når våren kommer og det blomstrer i hagen.

    SvarSlett