Søk i denne bloggen

lørdag 11. februar 2012

Sofakos

Endelig der var sofaen på plass :)))
Denne har eg ønska meg lenge, kvit Ektorp fra Ikea.

Det var ganske greit på Ikea i dag, lite folk......
Me var der litt før dei opna dørene, så det var ganske lurt.
Et tips!!! når du veit kva du skal ha, er å skrive huskeliste inne på Ikea's sider på nettet.
Denne huskelista skriver du ut før du reiser til butikken.
På lista står det hvilken reol du må gå til på lageret for å finne varene.
Ikea er jo opplagt på sjølvplukk, og sjølvbetjening.
Prøvde noko nytt i dag, scanna alle varene sjølv i kassen , betalte og gjekk ut igjenn.
Det einaste som er litt dumt med Ikea i Bergen , er at du må bort på eit anna lager for å finna dei store tinga.
Men men , det tok litt under ein tima fra me gjekk inn på Ikea, til sofaen og alle dei andre tinga var i bilen.
Akkuratt passelig tid for Erlend som måtte vera sjåfør. Han hadde fått tips om at det er mange bruktbutikker i Bergen, så dei måtte me jo finna etterpå. Ingen problem å finna dei, men større problem var det å finna noko inni dei. ( bilde kommer i morgo)

Pallebordet er og komt inn i stova.  Det skal få stå i stova framover, men kanskje eg vil ha det på terassen til sommaren. Me får sjå........

Lampen i kroa, kommer fra Ellos.



No blir det ikkje gjort noko meir i kveld. Det er tid til å prøva den nye Ektorp`en, men litt digg
på bordet. I kveld er det jo Melodi Grand Prix, det har eg sett kvart år siden eg var lita.

Bloggast meir i morgo, då skal eg visa bilder av den trongaste butikken eg noken gong har våre inne på

( å da er ikkje få, lider litt av kjøpemani til tider )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar