Søk i denne bloggen

søndag 19. februar 2012

Kjøkkenbord

Slik så kjøkkenbordet vårt ut, heilt elendigt.
Det var nesten ikkje meir lakk igjenn, enkelte plasser.
Ser på alle bildene eg har tatt av kakene eg har bakt,
så kommer dette stygge bordet i bakgrunnen. Blir litt flau !!

Men no er eg kjempe fornødde. Pussa vekk lakken, grunna og malte bordet kvitt.
Så brukte eg sjablong når eg skulle skrive " BON APPETIT"
som betyr velbekomme....
Var litt spente på resultatet, siden det er første gangen eg har brukt sjablong,
men det gjekk jo bra.

Eg har brukt grå ( spesialmiksa) farge på skrifta, siden kjøkkenveggene
er grå. Seinare skal eg bruke samme farge på sokkelen, mellom kjøkkenskapa og golvet.

No skal eg og Mailinn laga fastelavensboller. Så me snakkes !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar