Søk i denne bloggen

mandag 6. februar 2012

Hønsenetting.......

Mandag, og eg er igang igjenn. Etter ei slappe helg er eg full av iver til å dille og dalle igjenn.
Batteriene er full lada...........
Over ser dåke ei gammel kritttavle som var grå, med eit blikk skilt i den øverste delen av ramma.
Denne skulle kastes fra "nabo" butikken, så den blei med meg heim.

Den er blitt malt kvit og på toppen er det ein rest av hønsenetting.
Planen var at eg skulle ha denne på kjøkkenet, men det er begrenset plass på veggene, derfor henger den i  gangen mellom rommet vårt og Mailinn sitt.

Må pynte litt. Kortet lagde Monica på skulen , og sommerfuglen fekk eg når eg bestilte noko fra nettbutikken HOS FARMOR ( lengre ner kommer det bilde av det eg fekk i posten).
Det er noen koselige damer som driver den butikken. Dei putter alltid noko ekstra ner i pakken før den blir sendt til mottakaren. Heldige oss......
Sommerfuglen er ganske så enkel å lage, men det er ikkje det det kommer an på.
Laget av gamle sider fra ei bok som er festet på ei kleklype, følehorna er av tau.

Avogtil passer dette skiltet utrulig godt......


I ein annan gang henger denne. Dette var ei svart bilde ramme, som også er blitt kvit med litt hønsenetting.
Siden dette var ei bilderamme, henger det bilder på.
Bildene er av mor og far til svigermor, og mine to eldste onga.
Morten og Monica.

Før i et innlegg har eg vist sjenken som bestefar lagde når han gjekk i læra. Denne hadde eg masse arbeid med når eg fekk den. Er veldig fornødde med resultatet, men eg har aldri våre heilt fornødde meg knottane.



Derfor har eg skifta knotter. Det var desse eg fekk i posten fra HOS FARMOR.
No er eg fornødde.........

Ganske fine, Mailinn synst det ser ut som diamanter.

Ha ein fine mandagskveld, å husk .....veka er nett begynt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar