Søk i denne bloggen

fredag 17. februar 2012

Fredag, fridag og helg :)

Så var det helg igjenn, dagane  fyke avgårde.
Fridagen i dag har eg brukt heime. Har jobba i huset i heile dag.
7 til 7 med noken avbrekk med henting og bringing av ongar og 
middagslaging. 


I dag skal dåke få komma inn på besøk til Mailinn.

Jenterommet går i lilla / kvit og Hannah Montana





Eg trudde lavalampe var 90 talls, men mine jenter ønskte seg det.
Me kjøpte det forrige helg på Clas Ohlson, der hadde dei.....

På nattbordet står det et fint dikt: " I går møtte jeg en engel.
Jeg ba den om å passe på deg
Men den kom tilbake
Jeg spurte hvorfor
og den svarte:
Engler passer
ikke på hverandre

Dette er Hello Kitty dagboka som ho fekk av pappen til jul,
i den er det plass til mange hemmeligheter.

Benken vart kjøpt på Ikea forrige helg, ein kjekke lesebenk,
eller ein fine plass til pusen som ofta er på besøk..
Etter bilde blei tatt har jento funne seg et lite bord,
våre ute i hagen å plukka kvitveis
og sett det framfor benken
( kanskje litt inspirert av ho mor, som må ha friske blomster på bordet )

Ein anna ende av rommet

Ho er veldig glad i å laga ting av papir, perler, trå, klipping og liming....

...og ho elsker å sjå film....




Ha ei fine helg :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar