Søk i denne bloggen

lørdag 17. mars 2012

Oppdatering...


Endelig helg !!

Har hatt noen fine dager i hovedstaden med gode Spar kollega
over heile landet. Me var 1200 spar ansatte som var samla i spektrum.
Knall kjekt !!

Arne Hjeltnes var konfransier - dyktige.
Egentlig mange flinke forelesara og underholdere.

Dei som underholdt oss var bla. Ole Ivars, Postgirobygget, Ravi, Wig Wam
og ikkje minst Bjarne Bjørbo. Bjarne framførte bla. Spar sangen.

Spar har fått sin egen sang skrevet av Frode Viken,
han som har skrevet bla. vinsjan på kaien.

Mens eg var i Oslo er kjøkkendørane blitt ferdig malte,
og levert tilbakers. No ligger dei i garasjen klare til å settast opp.
Men siden eg reiste vekk , har det ikkje skjedd noko på kjøkkenet
her i huset. Rommet er ferdig vaska, klar til å mala alle
ender og lister på inredninga. Kanskje neste veka??


No er det helg i huset, og eg har pynta litt med tulipaner.
Blomane står i tulipanvasen som eg fant på skattejakta
heime hos mamma. Denne vasen har våre mormor sin.
Husker den utrolig godt, etter alle dei gongane eg har
våre på besøk der !! Et kjekt minne..


...synest vasen er fin eg :) Har du ein vase som du har arva,
eller som du har et minne etter ??

Ha ei fine helg, no skal beina på bordet .
Her blir det avslapning resten av kvelden, og det skal bli deiligt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar