Søk i denne bloggen

tirsdag 13. mars 2012

Jobber på....


I dag har eg tatt sista strøket på veggene i Tv stova
( håper eg ).
Trur eg er ferdig med da kvita, men eg venter på
beisen som skal vera på bjelkane . Den var ikkje komt enda.
Det gjekk ikkje an å blanda den før det var sesong !
Hmmm...

Men det gjør ingenting. I går fekk me telefon om at han som
skulle sprøytemala kjøkkenet, var klar.....

...så i dag har eg vaska kjøkkenet, og skrydd ner alle dørane.
Slik ser kjøkkeninnredninga ut, gleder meg til å få dei lyse.



Brukte dette vaskemiddelet i dag når eg vaska.
Supert !! Det var ganske enkelt å få vekk alt fettet som
hadde samla seg oppå skapa. Hadde litt salmiak
i vatnet og berre spraya på med fettløser.
ANBEFALES !!


Blir nok stilt her resten av veka.
I morgen tidleg blir eg henta kl 06.00,
da reiser eg til Oslo på Spar samling.

Det er Spar samling for heile landet i spektrum.
Det kommer nok til å bli kjekt og lærerikt,
men det kommer til å bli masse folk.....

Kommer heim på fredag og da er det rett på jobb,
å jobb heile helga.  Snakkes :)
.

1 kommentar:

  1. Heisan.
    Jammen har du mange spennande prosjekt på gang. Tenker det blir kjempefint. God tur til Oslo :)

    SvarSlett