Søk i denne bloggen

søndag 25. mars 2012

Søndag......


Da er det ingen tvil om at bloggen har blitt litt nedprioritert den siste veka. Men det er veldig hyggelig og se at mange av dere titter trofast innom selv om det ikke skjer så mye her!

Det har likevel skjedd noe nytt i huset den siste tiden som jeg gleder meg til å vise dåke etterhvert.
Holder på med kjøkkenet, men ting tar tid for tiden.......
Travelt på jobb ( snart påske, veit du ) og trøtt når kvelden kommer = mindre tid til maling.
Men eg er begynt og eg ser framskritt. I går før eg gjekk på jobb monterte me ny kjøkkenvifte, det var ikkje berre berre. To skap skulle monterast og passast sammen, ja da ,me fekk da til...

I dag er det vaflenes dag !! Så i dag skal me kosa oss med vafler og kaffi.
Kanskje me kan sitta ute ?? Overskya enda men det kan jo bli bedre etter hvert

Ha ein fine søndag, blir det vafler på deg i dag ??





1 kommentar:

  1. Hei hei
    Takk for koselig kommentar på bloggen min. Jeg har trekt ut deg til å få en skrumaskin, så hvis du bare sender meg adressen din på mail:
    christine@hvitstil.com. Håper det var en fin overraskelse på en søndagkveld :)

    Christine

    SvarSlett