Søk i denne bloggen

torsdag 1. mars 2012

Blå


Dagens farge er BLÅ. Den ligger som nummer tre ,fra innerst i regnbuen.
Trudde eg hadde meir blått enn det eg har..........


Men eg får visa noko av det eg fant....
Strikka jo ei "Marius" pute av restetråen fra kofta til Monica.


Sløyfa som Erlend hadde når me gifta oss , var blå.....


Gode saftige blåbær til kveldkosen, og kaffi på tupperwarekanna..


( Klør i fingrane etter å begynna på TV stova,men eg har lovt meg sjølv at det ikkje blir noko maling
                                           denne veka. Men til helga .......kanskje.....)

2 kommentarer:

  1. Hei :) Koselig blogg, inspirerende.....

    SvarSlett
  2. Hei :)) Kjekt at du liker bloggen, skriver om det som faller meg inn der og då.....Prøver å skrive litt kvar dag , men det er ikkje alltid det lar seg gjøre...

    SvarSlett