Søk i denne bloggen

søndag 18. mars 2012

Vårfølelse og søndag


I dag våkna eg til fuglekvitring og ongalek.
Minste jenta hadde liggebesøk i natt, våkna nok før noken
andre her i huset og gikk ut og lekte i hagen.
Koseligt !!
Jentene har våre ute i heile dag. Dei har lekt butikk, lagt grassuppa og
alle barbiedukkene har fått våre ute på terassen.

Eg har vaska ut Tv stova i dag, å himmel og hav.
Der såg det FORFERDELIGT ut. Det er da rommet eg har
brukt til å mala alle møbler og ting i. Der var det presening
og papp på golvet. masse pussestøv og ein haug med malingsteip.
Har jo malt alle vegger i rommet, men det står litt igjenn.
Venter på beis og so må dørlister og skyvedøra malast.

Morten har fått ner den gamle sofaen vår så no har me ikkje sofa i rommet,
men det gjer ikkje noko. Tv stova er jo ikkje i bruk enda. Den stenger me om vinteren
og opner den igjenn til våren. Så etter påske tar me nok tv'en inn igjenn.
( preseningen skal nok inn igjenn, for det skal males litt meir. Har et bord og gelenderet til trappa
som skal malast no når det er plass til å male det inne.)

 Eg har begynt å pynte litt i tv stova i dag.
Har og gjort noko som eg ALDRI har gjort før.
Eg har pussa eit instrument.
Når me overtok huset, stod det litt ting igjenn på loftet.
Der i blant eit ødelagt instrument.




Det såg forferdeligt ut, nesten heilt svart.
Puste da med stålull, vatn og zalo.


Resultatet vart veldig bra. Lika blankt som nytt,
men det vises ikkje så bra på bildet. Men det viser
at instrumentet er ødelagt, ser ut som det har våre
sveist ein gang.


Instrumentet har fått plass på ei knaggrekka i tv stova,
ilag med fela som bestefar har lagt.  Hengte og opp nye
gardiner som kommer fra Spar Kjøp.


Gardinene har et blomstermønster på seg,
enkle og fine.

No skal søndagskvelden tilbringes i sofaen,
men det nye BoligPluss som kommer ut i butikken
i morgen.

Ha ein fine kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar