Søk i denne bloggen

onsdag 18. januar 2012

Soverom

I dag har eg hatt fri på føremiddagen så eg har fått gjort litt rydde og vaske arbeid i heimen. Eg tenkte dåke skulle få sjå et av soveromma i huset i dag, vårt soverom. Soverommet er kvitt og blei veldig vårinspirert i dag ( sjølv om det regner strie strømmer ute ).

 Eg er veldig glad i wallstickers , så eg har ein del av dette i huset. På vegger, dører og i trappa. Dette var den første eg kjøpte, synet den er veldig fin. Passer godt på et soverom.
Sengetøyet eg la på i dag kommer fra den nyeste H&M katalogen, rosa og kvit rutete.

 Ved min side av sengen har eg ei pyntehylle med litt forskjelligt dill dall på. Stoffposen som henger der kommer fra H&M. Det einaste eg har gjort er å dekorera den med et strykemerke. På strykemerket er det ei jente og teksten til ei aftenbønn. Bilde inneholder og ei aftenbønn, og er dekorert av Irene Karin Torvund : http://www.irenetorvund.com/
Ho lager mange fine ting. Trur det er alt innen handardeid, ei driftige dama.

Speilet var i utgangspunktet malt i gullfarge, men ikkje heilt min stil.


Nattbordet er et lite bord som er delt i to. Var trekvit, men ikkje så lenge.

Ha ein fine dag alle som stakk innom, no er det snart jobb for min del .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar