Søk i denne bloggen

tirsdag 10. januar 2012

Bestefars sjenk

 Denne sjenken lagde bestefar når han gjekk i lære. Han var ein kjempe flinke treskjærer og møbelsnikker. Han har bla. laga senger, stoler, skap, sjenker, klokker, bilderammer, talerkenhyller,skrin, skeier, brudeskeier( to skeier og lenke, laga av et stykke tre), vogga og mange andre ting. Alle ting var det utskjeringer på. Denne sjenken var lyse blå med fargelagt utskjeringer.  Hylla var ødelagt så skapet skulle hoggast opp til ved. Heldigvis klarte eg å redda den fra øksa......




Når eg fekk den skulle eg ha alle ting trekvite ( tiden forandra seg ), så då var det igang med kaustik soda, vann og hvetemel. Blanda alt som ein tykk graut og smurte på. Lot det virke ei stund for så å spyle skapet med hagaslangen. Malingen forsvant, men det var litt arbeid med pussepapir etterpå.  Hadde den trekvit i mange år, før eg malte den kvit. No står skapet i gangen min.....
Skoene som står til pynt hadde eg i ungdommen, men då var dei svarte...
Spraylakka dei og skifta skolisser + litt blondepynt, fin pynt til gangen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar