Søk i denne bloggen

fredag 20. januar 2012

Resultatet

Her kommer resultatet etter fleire vekers kvelsarbeid. Alle møblene på bilde var trekvite når eg begynte med malingsspannet. Her er mange lag med grunning og maling. Stolane blei pussa over med fint sandpapir, grunna og to strøk med maling,  det samme blei gjort med benken.

Putene fekk eg til morsdagen i fjord.

Bollen fekk eg av svigermor til jul, lysestakane er kjøpt på Boligfryd.


Brettbordet var faktisk kvitt, kjøpt på Skeidar.

Er veldig fornødde ,nett slik eg hadde sett da for meg før eg begynte. Begynte på et anna prosjekt i går som skal vera i den andre delen av stova, med sofaen. Men det må vente litt, for i morgo skal eg levere fire kaker til Fitjar kulturhus sitt jubileum. Så her er det baking for alle penga.

Ha ein fine fredag, me bloggast........

3 kommentarer:

  1. Heisan !! Skal sei... Du har gjort ein kjempejobb. Kjekt at du har byrja skriva blogg. Skal nok "følge" deg..... Har også blogg så kom gjerne innom Tullik som er Torill på Landa !! Kos deg med blogginga. God helg !!

    SvarSlett
  2. Takk Torill :) Har nok våre innom mange ganger på Tullik, men da er ei stund siden God helg !! Må innom å sjå no.......

    SvarSlett
  3. Gu so fint da va!! Du e so flinke med alt muligt du Ingvild!:)

    SvarSlett