Søk i denne bloggen

onsdag 7. august 2013

Kanskje pausen er over ?????

 

 
Har hatt en veldig lang pause fra bloggen, hadde vell egentlig bestemt meg for at et år var nok.
Mange har spurt kvifor eg ga meg med blogginga. Det var vell fordi det tok litt for masse  tid å setta seg ner med pc'en om kvelden. I januar fekk eg et tilbud  på jobben, så krevde litt meir av meg, så eg hadde rett og slett ikkje tid eller overskudd til blogginga. Har ikkje tenkt noko over blogginga ,før eg leste Fitjarposten i går. Der var det et innlegg om blogging , og navnet mitt var nevnt.....
 
 
Litt pinligt siden eg ikkje har skreve ett einaste innlegg i 2013.
 
Men men, det har nok ikkje skjedd noko spesielt på
interiørfronten her i huset.
 
Til høsten skal me leiga ein konteiner som skal fyllast med "skrot".
Skal begynne på loftet og "jobbe" meg nerover i huset.
Kvart rom skal vaskast , ryddast og "fiksast".
 
Men først skal eg og ongane + Siren ( kjæresten  til Morten )
ei veka til Alcudia.
Det ser me fram til.....
 
 

 
Skal ha late dager i sola.
 
( Skal prøve å blogge litt framover, men det blir nok ikkje kvar dag.)

 

2 kommentarer:

  1. Koselig å finne bloggen din, Ingvild!! :D
    Du er kreativ - følger deg videre! :D
    Ha en skikkelig fin og velfortjent ferie!

    c",) - Kjerstin

    SvarSlett
  2. Takk for det Kjerstin. Ferien var vellykka på alle måter.
    Koste oss masse .......

    SvarSlett