Søk i denne bloggen

onsdag 7. november 2012

Strikke dilla :)

 
Fekk ein kjekke pakke i posten på lørdag.
Siden eg hadde jobbe lørdag, ventet eg berre på at søndagen skulle komme.
Eg veit at etter gammalt skal me ikkje strikka på søndagen,
men men , her i huset strikker me når me vil og når me har annledning.

 
Denne blei produsert på søndag.
 Et enkelt trekk til tennbrikettane.

 
Mariusmønsteret er eit ganske enkelt mønster.
Og fint. Eg har alltid likt dette mønsteret.
Mønsteret blei designet av Unn Søiland i 1953.
Ho designet mønsteret til filmen Troll i Ord.
 
I fjord strikket eg ei "Marius" kofta til Monica,
og hadde meir tråd igjenn......

 
...som blei til ei pute.
 
No er det komt mange andre ting du kan lage med
strikkepinnene, som  f.eks  dataveske,trekk til vindunken,
kjole/ drakt og puff. Er kun fantasien som stopper deg.
 




 
Det er og komt "Marius" mønster på andre ting som ikkje er laget med strikkepinner,
berre sjå her :


Men eg jobber med pinner. Prosjektet no er tunika til Mailinn.
Ho likte så godt denne konbinasjonen med lilla ( yndlingsfargen).
Me bytter ut rosa med grå.
Håper det blir fint.

 
Tynn trå og tynne pinner, det går litt seint.
Tenkte på det når eg satt her og strikket i stad.
Når ongane var små og eg var heime i permisjon,
strikket eg på bestilling til folk som ikkje kunne strikke.
Kanskje eg skulle tatt det opp igjenn??
 
Ja ja, no må eg iallefall få ferdig tunikaen til Mailinn først.



2 kommentarer:

  1. Gubba kor mykje fint.... :)

    SvarSlett
  2. Har kasta oss over mariusmønsteret her på Landa og men kjøpte mønsterbok på garnbutikk. Det er kjekt med strikketøy på denne tida !! Ha det godt.

    SvarSlett