Søk i denne bloggen

søndag 9. september 2012

Sovet godt

Endelig er eg ferdig med å flytte inn på det "nye" soverommet vårt.
Det var jo dette me hadde fra begynnelsen av,
men så overtok Mailinn da. Ho har no flytta inn på "gamla"
rommet til Monica, som har flytta opp på loftet.
Ja ja , kjekt med forandring, men det blir jo
rot i heila huset.
 
På fredag begynte eg med wallsticker.
Det eg ikkje tenkte på var jo at tapeten over senga vår er
litt " ruglete", så der hadde det ikkje blitt fint med
wallsticker.
 
Så eg fant ei glasshylle til ein bokreol
og festa skrifta på den. Smart ?


 
Skal ha ei lita smal hylle under skrifta.


 
Har brukt alle dei tingene eg hadde på da andra soverommet
vårt. Det som er nytt er ein liten kvit sko.
Denne kjøpte Mailinn til meg på et loppemarked.
Snilla jento vår :o)
 
Så på hylla står brudebilde, slør, diadem og sløyfa
under glasskuppelen.
 
Kvit sko, rosa lys, eggeskals farget roser
og bilde av to små barn.

 
Har hengt opp ein bluse som aldri blir brukt av meg,
men den paste bra på veggen.





 
Er fornødde med resultatet.
 
Etter ei hard arbeidsveka med 45 timer på jobb,
var det godt å legge seg på opplading.
 
Men no står resten av huset for tur,
idag blir det rydding og RYDDING.
 
Snakkes :O)
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar