Søk i denne bloggen

onsdag 2. mai 2012

Stryking


Stryking, eg HATER å stryke kler.
Derfor gjer eg da svært skjelden, berre vist eg MÅ.

Men 1.mai brukte eg ilag med strykejernet.
Det var varmt store deler av dagen.
Men no er det iallefall gjort - er glad for det.




No henger alt til bunaden på vent....
Bunaden skal brukast til helga, på onsdag ( samtalegudsteneste)
og neste søndag , på konfirmasjonsdagen.


Kappa er klar.
Er ein tradisjon at konfirmantane skal ha kappa på 
konfirmasjonsdagen.

Litt dumt å gjøyma den fine bunaden under kappa,
men men .




Bunaden min er klar, dressane til mann og gut
i huset er klar, .....


finklea til Mailinn er klar. Alt henger på vent.


Det som var mest arbeid , var serviettane .

Dei blei vaska, og lagt i frysen. 
Var mykje enklare å stryka dei når dei var fyktige.

Er veldig fornødde med serviettane . Dei blei lagde til Morten
sin konfirmasjon. Med monogram M H.

Er veldig greit at eg kan bruka dei til alle ongane mine:
Morten, Monica og Mailinn.

Dei er ladge av Christine med bloggen
http://hvitstil.blogspot.com,
ei veldig driftig dame, men ein veldig kjekke blogg.




Det ferdige resultatet. Alle serviettane ferdig strokne, og ferdig bretta.

Gleder meg til å pynta bordet, 
men det er mange ting som skal gjerast før
eg kommer så langt.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar