Søk i denne bloggen

mandag 27. august 2012

Et lite livstegn...

 
.....ja da, det er liv i meg !!
Men eg kjenner at høsten sniker seg sakte inn på meg,
det vil seie  NULL ENERGI.
 
Eg mista heilt "piffen" etter at Monica tømte hobbyrommet over på gjesterommet.
Oppe på loftet ser det heilt forferdeligt ut.
Me venter enda på tapeten som skal vera på Monica's rom.
3 veker no snart.
 
Har meir enn nok med å halda huset noke lunde OK.
Mailinn har flytta inn på "gamla" rommet til Monica, men heller ikkje det er heilt ferdigt.
 
Me bur fremdeles på rommet vårt. Gidder ikkje stresse med å pusse opp no.
 
Gidder ikkje, orker ikkje ........

 
I morgo skal eg pynte med lyng utfor hoveddøra,
det blir koseligt...
 
Har hatt det travelt etter ferien. Masse jobbing, kakebaking, bursdagsfester
og ikkje minst ein veldig vonde nakke.
 
Håper høsten blir fin, roleg og brenning av
masse telys.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar