Søk i denne bloggen

onsdag 9. mai 2012

Endelig kan eg ha overskrifta KJØKKEN :)


YES !! Kjøkkenet er klart og ferdigt....
Er såååååå glad.
No er alt ferdig mala...





og nytt golv er på plass.
 Hadde laminat fra før , som var moden for utskiftning.
Har no lagt parkett.


Her er da gamla spannet som mamma hadde fra barndommen.
Dette spannet har ho plukka masse tyttebær i , og våre på
gårdane å henta melk.


No blir det brukt til oppbevaring av kjøkkenredskaper.


Vekt som fruktskål , og den nye benkeplata.
Har hatt ein snekker som har montert denne,
for dette ville ikkje mannen i huset
begi seg ut på.

Veldig fint arbeid, er blitt gjort. Er vel egentlig litt
tålmodighets arbeid, må vera veldig nøyen med måla.


Har fått ny koketopp..



Har skifta ut flisene, med "fliseplater".
Mangler ei list under overskapa,
men den kommer.....


Ny mikro og steikeovn.
Kjøleskapet kommer på plass i morgen.




Skifta litt på pynten på hylla.
Du ser hjulvispen som eg kjøpte på Finn.no,
den gamla kjøttkverna til mamma
og vaskebrettet har eg fått fra svigermor.






Dette er ein gammal skittentøyspose, som kommer fra ein av bestemødrene mine.
Den har eg hengt over tallerkenhylla som bestefar har laga.



Bestefar var veldig flinke med nevane sine,
så han dreiv med treutskjæring.


Benken på kjøkkenet er den samme gamle....


...det er i utgangs punktet alt på denne veggen.
Ingenting nytt.....


.....bortsett fra ei gammal kaffitrakt
som eg fant i kjellaren til mamma.

Er så glad, endelig ferdig med kjøkkenet.

I morgon skal eg rydde og vaske resten av huset ,
og forberede det til konfirmasjon på søndag.
Det blir vell litt flytting på møbler , slik at me får plass
til alle borda ( har lånt på skulen ), og koldtbordet.

No sover resten av huset , men eg har" nusla" litt rundt om.
Men no høyrer eg senga roper på meg,
me snakkes.



1 kommentar:

  1. Hei, så fint det blei på kjøkkenet, veldig mange koselige detaljer også her:) Veldig kjekk blogg du har, eg legg deg til i lista mi!
    God helg til deg:)

    SvarSlett