Søk i denne bloggen

søndag 12. februar 2012

Brukt, antikk og freetex

Slik såg bruktbutikken i Bergen ut innvendig. Det var heilt ekstremt med ting og tang. Butikken består av mange små rom som var pirfulle av ting. Alle romma var like trange som det bilde viser. Vist du var så uheldig å knuse noko, måtte du sjølv erstatte vara. Derfor gjekk me med nevane framfor oss, livredd for å vera borti noko. Masse rot spør du meg. Erlend er på jakt etter gamle radioer, men han fant ingenting.

Då er det bedre å gå inn på ein freetex butikk. Der er det meir oversiktlig, og meir etter min smak. Er på jakt etter gamle fat, mugger og slike ting.

Fant et fat til 49,- kr som er komt på plass, men ikkje mugger den gangen heller.

Men derimot fant eg sølvbestikk til 20,- pr.del........

som har fått plass oppi et norgesglass, med litt blonder rundt...


I dag har det jo våre morsdag. Mine to flinke jenter har bakt kvar si kake til meg.
Monica lagde bløtekake,

og Mailinn lagde brownies......
Kjempe gode var dei.

Ha ein fortsatt fin morsdag........

3 kommentarer:

  1. Den bruktbutikken så ikke akkurat innbydende ut! Når det stables så fullt så blir det litt feil å forlange at kunder skal erstatte det som evt. faller ned! Har vært et par slike steder selv og mer eller mindre snur i døra. Finner jo likevel ikke noe i slike fullstappede steder. Da er Fretex mye bedre ja! De bruktbutikkene som finnes her i byen har luft rundt sine saker og da blir det handel - hi hi

    Ha en flott uke!

    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Sikkert mykje rart å sjå, men vanskelig å finna noko likevel... Skal sei du er flittig og får på plass det eine etter det andre (har lest litt tidlegare innlegg no skjønner du )Flotte kaker jentene har laga. har lært av mor tenker eg !! Ha det godt. Hilsen fra Torill.

    SvarSlett
  3. Tusen takk for kommentarene . Det er kjekt når eg ser det er folk innom. Koseligt....Ha ein fine dag videre.

    SvarSlett